Suzuki SV 650 S
Suzuki SV 650 S
Sedím v práci, kolem mě teče kořalka proudem a já si říkám, že už mám vlastně Mazlika dvě sezóny. Najednou mě přepadá chuť, jen tak napsat něco o tomto stroji. Trochu ho pochválit, trochu popřemýšlet, čím si mě získal, že i po dvou sezonách nemám potřebu měnit. Pokud máte náladu, pohodlně se posaďte, otevřete láhev dobrého vína a počtěte si pár řádků, se kterými můžete, i nemusíte souhlasit, případně se doufám alespoň trochu pobavíte.
Jak to všechno začalo?
Ano moje oblíbená první kapitola pohádky na dobrou noc. No, úplně jednoduše. Přišel čas, kdy jsem si řekl, že si pořídím motku né podle toho, který z kamarádů zrovna levně prodává, ani podle výhodné koupě z internetu, nýbrž podle toho, co budu chtít já. Co mě bude bavit. Po rodinné poradě, přepočítání financí potřebných na nákup kýženého stroje, jsem byl v pasti. Chybí mi na moji vysněnou Busu, ale na druhou v pořadí, GSXR 1000, už finance jsou. Dokonce oproti původně plánovanému modelu K1 jsou finance na K3. Ve chvíli, kdy jsem si uvědomil, že si můžu pořídit jednu z nejlepších silničních motorek na světě jsem se celkem zalek. Poté jsem si položil otázku, zdali opravdu chci máňu, která umí na jedničku překročit povolenou rychlost na dálnici a má omezenu maximálku na 299 km/h? Sakra, už jsem toho rozbil dost a opětovnou návštěvu nemocnice bych nejraději odsunul na neurčito. Ano, přiznávám, že jsem dostal strach. Můžete mě kamenovat, pranýřovat, myslet si cokoli, ale ve chvíli, kdy jsem na ni měl, jsem už ji vlastně nechtěl. No jo, to je sice hezký, ale co teďkom? V této cenové relaci je trh dostatečně zásoben strojkama všeho možného určení a ražení. Ne že bych se v motorkách nějak moc vyznal, moje kariéra na pionýru není dlouhá (i když soused mě nechal sednout na simsona a přes okno obhlídnout třipade Jawku), měl jsem dle recenzí a názorů majitelů vytypováno, co by se mohlo líbit. Nebudu se rozepisovat které všechny jsem vyzkoušel (no vyzkoušel jsem všechny co jsem chtěl) a proč jsem od nich nakonec upustil. Zaměřím se pouze na Mazlika.
Moje poprvé na SV bylo paradoxně na litru. V bazaru se nepodařilo 650 nastartovat, tak mi přistavili litra. No co už, je nachystaný a zahřátý, tak dem do něj. Po všem, co jsem slyšel, se chystám na brutální, dětipožírájící stroj. Klapnu za jedna a vyjíždím od bazaru na hlavní cestu. Dám přednost nějaké plechovce rozjíždím se a ….. no zatáhl jsem statečně, plechovka co jsem pouštěl se rozmázla a zmizela za mnou. Při tom všem se ještě zvedlo přední kolo do luftu. Sem se málem po…l. Todle je vážně zábavný. Rychle řadím za dva a opět tahám. Přední kolo má stále tendenci se odlepit. Sádra, řadím za tři a jelikož ke kulaťáku zbývá nějaký ten metr, tahám opět. Kolo se už nezvedá, pouze cítím jak se odlehčuje. Kulaťák, brzdy a do prava. Jo brzdy. Brzdí to. Jako modrý čtyřpístky to teda nejsou, ale vzhledem k určení stroje si myslim, že to není nejhorší. Při běžné jízdě tu věc ani nepotřebujete. Stačí v předstihu zavřít heft a zjišťujete, že do té křižovatky budete muset ještě přidat, jinak tam ani nedojedete. Jo, safra tahá to za pařáty jako čert. Není to jak sport, který zahučí potáhne a s otáčkama a rychlostí furt zrychluje a tahá snad víc a více. Todle je jiný. Tady člověk trhne heftem, udělá to duc duc a je to tam. Jasně, na dálnici to asi nebude nejrychlejší, ale chci strojek co mě bude bavit a né co bude na dálnici lítat intergalaktickou rychlostí. Na okreskách je to super. A ten zvouček. Dva laděný Vipery jsou dost hlasitý, aby si vás ostatní všimli, ale není to tak drastické, aby vám z toho dunělo v uších ještě půl hodiny po jízdě. Pětka, na tachu šedesát, proplouvám okrajovou částí Olomouce. Zvuk se mi mooooc líbí. Reakce na plyn taky. Dojíždím dva cyklisty. Současně se blíží konec obce. Vymáčknu spojku a vrknu plynem. Cyklisti skáčou přes svodidla. Jo, je to zábavný, dokonce moc. Ve městě pohoda, ale hlavně okresky, to je ta správná trať pro tendle druh motorky. Sedím na SV 1000 S teprve půl hodiny a zjišťuji, že sem se regulérně zabouch. Syrovost tohodle rumpálu mě dostala a já ji chci. No jo, ale co provozní náklady? Hrůzostrašné skazky o spotřebě gum, řetězovek a benzínu mě vrací na zem. Bohužel, zrovna s mojí lepší polovičkou měníme oba zaměstnavatele a tak je riziko vyšších provozních nákladů nezanedbatelné. Počkám a zkusím 650. Pokud bude alespoň s půlky tak zábavné jako litr, není co řešit. Vracím se do bazaru a culím se jak malý Jarda. To je ten správný faktor, který musí z motorky sálat. Po sundání přilby se kouknu do zrcadla a vidím rozesmátej ksicht. Tak todle jsem hledal.
Jak dál? Problém jak sfiňa. Na Moravě není nikde Sv 650 na vyzkoušení. Čekám den, dva, tři, začínám být nervózní. Konečně. Opět v Olmiku v bazaru. Pán si mě nedůvěřivě prohlíží. Potvrzuji mu, že jsem ten, co si nechal vytáhnout půlku motorek ven, na všech se projel a pak nic nekoupil. No, co se dá dělat. Vytahuje luxusní SV a pro mne se opakuje poslední zážitek. Ne, přední kolo se nezvedá k nebesům. Ale potah je to slušný. Nad čtyři tisíce už jede moc pěkně a nad šest začíná opravdu utíkat. Nooo, pomalý to není. Taky elasticita je slušná. Můj test (šestka, padesát a přidat) absolvuje bez ztráty kytičky. Samozřejmě v reálu, při běžném používání, si člověk kopne dva kvaltíky dolů, aby byla větší prča. Zvouček je opět libovej, oproti litru ale není tak úplně nasranej. Takže jo, charakter to má jak litr, akorát není tak divokej a provozní náklady budou asi nižší, takže jo, dem do toho. Podotýkám, že jsem nekoupil hned strojek který popisuju. Byl sice luxusní a nenašel jsem na něm žádný vady, ale byl na mě drahý. Ano, nevešel se do mého rozpočtu. Musíme shánět jinde.
Po měsíci permanentního čučení do internetu a sjíždění tištěné inzerce objevuji jedno Sv kousek pod Práglem. Ne že by na Moravě nebyly, ale byly předražené, nebo ve stavu posledního tažení. Proběhla éé-mailová korespondence, poté telefonická domluva a už vyrážím s coopilotem. Je sice březen a teplota lehce kolem 12-ti stupňů, ovšem touha po stroji je silnější. Opět nebudu popisovat koupi, důležitější je, že Sv bylo ve stavu opravdu luxusním. To že kdysi leželo, není na závadu, jelikož to odnesly pouze trochu plasty a na ty, jak známo motorka nejezdí. Cesta Z5 probíhala po ose, tudíž bylo nutno naplánovat zpáteční trasu. Směr Praha a vrchem přes Hradec bude nejlepší. Bohužel coopilot v Praze trochu zakufroval a už najíždíme na hopsaštráse směr Brno. Protáhnout se městem bylo v pohodě a po vjezdu na highway objevuji první drobný nedostatek Sv. Ano, i přes to že sem prťavej (měřím 174cm), tak v rychlostech kolem 150 km/h začíná velmi statečně foukat. Stačí se však trochu sklonit a je klid a mír. Ideální cestovní rychlost na dálnici je ta povolená. A ještě ideálnější je na dálnici nejezdit. Což jsem pochopil už kolem města, kam se odstěhoval Hliník. Předjíždím coopilota a sjíždím z dálnice. Cesta se sice časově protáhne, ale zase bude zábavnější. Pravda, začátek sezony se sice blíží, ale ještě tu není. Nejsem rozježděnej a navíc začíná být kosa. Sem tam sprchne a cesta domů je fakt dlouhá. Kupodivu zadek, ruce, nohy, vše naprosto v klidu. Za Boskovicemi (kdo zná ví) trochu zrychluju a čekám (a čepuju) u Plumlova. Spotřeba cca 4l/100 km. Poslední úsek berem po dálnici, jelikož se opravdu připozdívá. Po příjezdu domů ještě svezu svou lepší polovičku a pak už jen slintáme nad ladnými tvary celokapotovaného SV 650 S.
Takže tak nějak proběhlo moje počáteční okouzlení V2. A teďkom to vezmem popořadě. Design.
Vzhled líbivě kopírujíci R1 se někomu líbit může a někomu ne. Opět to vezmu z čistě subjektivního pohledu. Jak sem řek, předek alá R1 je moc pěkný a je poplatný době vzniku. Celokapota v originálním provedení sedí na motorce jak zadek na hrnci a lehká linie stroje evokuje pocit, že máte co do činění se sportovní motorkou. Zadní dva pásky LED diodových světel patří mezi nejhezčí zadní světla do dnes (spolu s první RSV). Když na Sv přesednete ze čtyřválu (např. R1, GSXR) zjistíte, jak je úzká a taková jako by malá. Moje první pocity, když jsem jel delší štreku, bylo, sedím na moderní motorce a pode mnou to duní jak stabilák Slávia z filmu Na samotě u lesa. Taková kombinace moderny a rumpálu. To se člověku musí líbit. Teda aby si todle koupil. Zmiňované RSV mi připadlo v oblasti kolen ještě užší, ale na tom sem jen seděl, svézt se, jsem neměl možnost. Vzhled bych tedy hodnotil kladně, vypadá jak sport, což já osobně preferuji a pohodlná je jako klasická cestovně sportovní motka. Tím se dostáváme k posezu. Když sesednete z endura a sednete na Sv, bude vám připadat jako ukrutný sporťák. Když slezete ze sportu, bude vám připadat jako hypercesťák. Osobně bych posez přirovnal k CBR 600 F, nebo Thunderace / cat. Nevím jak to snáší vyšší postavy. Moje lepší polovička je ještě o cca 10čísel menší a při jízdě byla spokojená. Pouze hůř dosáhla na zem, což byl důvod pro výběr jiného stroje (viz. F 650 CS). Každopádně při mojí výšce jsou nohy i zadek v pohodě. Pokud bych jezdil delší štreky po dálnici, asi bych pořídil gelové sedlo. Jenže já se dálnicím vyhýbám, proto neřeším. Při dlouhých jízdách občas bolí zápěstí. No skřípou se karpály. Ale je to lepší než bolest zad, kterou pociťuji na motkách se vzpřímeným posezem. Na sedle je dost místa, jak na protáhnutí se ,tak k vysedávání v zatáčkách. A ani potah moc neklouže. Vzadu to jde taky (zvláště když se nasadí kufr), ale raději sedím vepředu. Ještě ke spolujezdci. Manželce chvíli trvalo než si našla ideální jízdní pozice pro různé styly přesunu. Nyní už ví a nemá problém usedět jak 300km, tak svižnější projížďku v zatáčkách.
Tak a teď motor. Technické data si najděte na internetu (www.suzukisv.cz) , tady jde o emoce. Líbí se mi ta traktoroidní síla. Než budu pokračovat, opět upozorňuji všechny, že vím jak tahá litrový supersport, případně chopper, nebo cestovní enduro. Neberte další řádky jako dogma, nechci Sv totiž srovnávat. Jen chci vyjádřit pocity, jaké mám z jízdy. Reakce na plyn mi přijdou takové bezprostřednější než na čtyřválu. Moc fajn je rozsah otáček, ve kterých se dá pohybovat. Je fakt že pod 4 tisíce se mu moc nechce, ale při jemném dávkování plynu se sebere i z otáčkového sklepa. Jemně dávkovat plyn jde díky stříkačce úplně v pohodě a nezaznamenal jsem nějaké prodlevy, díry, či cukání. Naopak na hoře se vytáčí lehce a není problém držet ji do omezovače. Je fakt, že před omezovačem už nemá tu sílu a jde spíše o pocit než nějaké výrazné zrychlení. Na běžné ježdění je ideální pohybovat se mezi čtyřmi až šesti tisíci. Taky brzdná síla motoru je velice efektivně využitelná. Když jsem sjel Grossglockner a zastavil za mýtnicí, přední brzda byla pouze vlažná a to ve dvou lidech. Zadní moc nepoužívám. Stejně skoro nebrzdí a nevím, jestli to není tím, že se prostě nepoužívá. Jediné větší použití je při krizových situacích, nebo když zastavíte v kopci. Jinak přední brzda brzdí vcelku dostatečně. Když chce člověk rychle zastavit, musí vzít za páčku opravdu chlapsky. V tu chvíli se taky zanoří přední šavle více než je zdrávo. Ještě jednou podotýkám, toto člověk zaregistruje opravdu až v případě drobné krize. Na běžné ježdění, byť i svižnější, brzda stačí a věčné omílané měkké přední vidle taky neregistruji. O sportovním nasazení se bavit nebudem, není to sportovní motorka. V nižších rychlostech je ovladatelnost excelentní (na danou kategorii). Jakmile však člověk překoná cca 90km/h, je to horší. Stabilita je sice příkladná, taky do zatáčky se dá složit poměrně rychle, ale přehodit ji ze zatáčky do zatáčky chce sílu. Myslím si, že je to daň za cestovanější podvozek, jelikož váhově je na tom Sv velice dobře. V pomalých, technických pasážích si člověk užije každou zatáčku. Na stupačku jde rychle a sama. Taky podřazování ve vysokých otáčkách, společně s dobržďováním, je zábavné díky poskakování zadního kola. Tohle všechno, okořeněno o zvukovou kulisu způsobí, že se vám nebude chtít z vyjížďky domů. Ještě k těm rychlým, táhlým zatáčkám. Jak nasadíte stopu, tak zatáčku projedete. Ani nerovnosti Sv moc nerozhodí. Sv jede stabilně jak po kolejích a to je právě ten problém. Stabilita je totiž vykoupena pomalejším řízením. Teda v těch vyšších rychlostech. Na to si člověk musí zvyknout. Roli hrají taky zvolené pryže. Při koupi byly nasazeny rozdílné gumy, rozdílné tvrdosti. Celkem jsem se s řízením pral a při puštění řídítek se kolem 70ky projevilo silné kmitání. Po záměně za sadu Michelin Pilot Race zmizelo kmitání, taky se zrychlilo řízení a stabilita zůstala zachována. Vypadalo to, jako by mi někdo vyměnil motorku. Pořád se to ovšem nedá srovnat se sportovními stroji. Na sezonu mám nachystanou sadu Michelin Pilot Road 2, tak jsem zvědavý.
No a na konec oblíbená kapitola jež se zove náklady. Spotřeba benzínu se pohybuje od 3.8l/100km po 6.8l/100km. Průměrně (medián) 4.5l/100km. Nejnižší spotřeby jsem dosáhl při předpisové, defenzivní jízdě bez báglů a spolujezdce. Naopak nejvyšší spotřeba se ukázala při jednom dálničním přesunu ve dvou lidech, včetně plného kufru, textilních brašen a tankruksaku, rychlostí kolem 150km/h. Dlouhodobý průměr je ty 4.5l/100km. Řetězovka je po deseti tisících stále bez známek opotřebení a brzdové desky taktéž. Podotýkám, že nejezdím žádnou pilu, i když svižnému svezení se většinou nebráním. Pilot Racery vydržely (k mému velkému údivu) cca 7tis. Km. Vydržely by tak o tisíc víc, bohužel se ženil kamarád a při zadýmování něco vzorku ubylo. Ještě se přiznám k drobnému zvěrstvu. Gumy jsem sjel na plátno, což obvykle nedělám, tudíž těch 7tis. berte s rezervou tak 500km.
Závěrem. Jelikož jsou lidi, co neradi čtou, přikládám závěrečné hodnocení, kteréžto je vlastně shrnutím výše řečeného. SV 650 S je univerzální motocykl, který má velice zábavný motor. Ten kdo tvrdí, že japonská rejže nemá charakter, ať se přede mne postaví a specifikuje slovo charakter. Každá motorka má charakter a záleží na každém jednotlivém člověku, co mu vyhovuje. Kdo má rád hodné, potažmo dokonalé motorky, musí hledat jinde. Netvrdím že Sv je zlá, nebo nedokonalá, je to prostě motorka, jako každá jiná. Jenom má jiné vychování než většina čtyřválcové produkce. Je taková syrová a při jízdě má člověk pocit, že to pod ním žije. O vzhledu ať si udělá obrázek každý svůj. Pro mě je krásná a ani v dnešní době kulatohranatých futuristických dýzájnů se za ni nemusíte stydět. Dá se na ní cestovat a taky blbnout. Navíc vás nesežere i s peněženkou a to se v dnešní době také počítá. No a perlička na závěr, kdo by chtěl novou, nemusí házet flintu do žita. Model SV 650 S K13 se dá stále koupit, akorát by jste pro ni museli do Kanady.
Bacil
Komentáře
Přehled komentářů
lolita girl fuck cp pthc
https://cy.tc/P2YQ
301 Moved Permanently
(JamesHoUsh, 30. 6. 2021 21:53)301 Moved Permanently https://losslesskosove.wordpress.com/2021/05/25/opinionet/ - 301 Moved Permanently...
Акция скидки Устранение сайтов мошенника вирусные базы
(SashaVlasov, 27. 6. 2021 12:45)
Рады приветствовать вас!
Хотим порекомендовать лучшие прогоны "убийцы" для веб-сайтов ваших конкурентов. Всего от 2000 р.
- Гарантированный результат. Онлайн-сайты точно "упадут".
- Наибольшее число негативных фитбеков.
- Наша специальная база - выжимка самых "убийственных" площадок из 10 000 000 веб-сайтов (спамных, порно, вирусных и многие другие). Действует бесперебойно.
- Прогон проводим сразу с четырех мощных серверов.
- Непрерывная отправка токсичных ссылок на электронную почту.
- Выполнение на протяжении 40-240 часов. Можем растянуть по времени сколько угодно.
- Прогоняем с запретными ключевыми словами.
- При условии заказа нескольких ресурсов - выгодные бонусы.
Стоимость 6000py.
Полная отчётность.
Оплата: Qiwi, Яндекс.Деньги, Bitcoin, Visa, MasterCard...
Telgrm: @xrumers
Skype: xrumer.pro
WhatsApp: +7(977)536-08-36
маил: support@xrumer.cc
Только эти!
А тАкож Работаем со Студиями!
аккумулятор автомобильный купить
(Robertyya, 26. 6. 2021 20:41)
Доброго времени суток товарищи
Бурение скважин
В этой статье мы Вам расскажем для чего необходимо бурение и какие виды бурения бывают.
Для чего необходимо бурение скважины?
В загородных постройках, которые находятся на большом расстоянии от централизованных систем, остро встает вопрос персонального водоснабжения. Использование подземных источников позволяет вести автономное существование с максимальным и рациональным уровнем комфорта.
Помимо обеспечения водой, крайне необходимо чтобы вода была и пригодной к употреблению и использованию в домашних условиях. Подземные воды, изолированные толщами горных пород от поверхностного загрязнения, отвечают санитарным нормам, установленным для воды бытового назначения. При дополнительной очистке, проходя через фильтровальное устройство, они приобретают высокое качество. Для того чтобы получить доступ к источникам воды — требуется бурение скважин под воду.
Для определения способа бурения водозаборной скважины на участке нужно правильно определить глубину уровня подземных вод и породы геологического разреза, которые подлежат проходке. Правильно выбранная технология бурения скважин на воду позволит быстро пробурить скважину, избежать аварийных ситуаций при бурении. Наши специалисты выедут на участок и помогут определить вид и способ бурения, который будет оптимальным именно для вашего участка.
Бурение скважины
Бурение скважин — это способ и режим разрушения различных горных пород, очищение ствола скважины и укрепление ее стенок, оборудование водоприемной части.
В процессе бурения будет образовано направленное отверстие цилиндрической формы в породе, которое необходимо для монтажа обсадной колоны. Такая скважина представляет собой гидротехническое сооружение, имеющее круглое сечение, а глубина ее бурения зависит от особенностей грунта. Перед тем, как обустроить водозабор необходимо установить на какой глубине находится, водоносные слои и от этого будет зависеть способ бурения, которое бывает роторным и шнековым.
Виды бурения
Шнековое Бурение — это способ вращательного бурения при котором порода от забоя до верха скважины поднимается при помощи шнека — буровой трубы с наваренной на неё стальной лентой. На нижнем конце первого шнека установлен режущий наконечник, он при вращении разрыхляет почву и по шнеку порода поднимается от забоя до устья скважины. Шнековый способ применяется при бурении неглубоких скважин в песчаных и глинистых породах, а так же в породах средней твердости.
Стоимость такого бурения в нашей компании 55 рублей за метр погонный.
Роторное Бурение (Бурение с промывкой или продувкой). При таком способе бурения используется оборудования вращательного типа. Порода разрушается специальным инструментом долотом. В результате поступательно-вращательных движений, оборудование постепенно заглубляется, а почва из забоя выводится наружу глиняным раствором, водой или сжатым воздухом. Применяется для бурения как мягких, так и твёрдых пород на довольно большую глубину. Скважины, сделанные роторным способом имеют более продолжительный срок службы.
Роторное Бурение в нашей организации стоит 60 рублей за метр погонный.
Виталий и Евгений - специалисты по бурению!
Виталий и Евгений — специалисты по бурению!
Пробурили на двоих не одну сотню скважин с 2006 года! Имея огромный опыт за плечами наши сотрудники нацелены на бурение в максимально короткие сроки, минимизируя ошибки и оперативно решать возникшие трудности на пути к вашей воде! А благодаря собственному автопарку, буровых установок, большого и дружного коллектива мы можем предложить максимально интересные условия для сотрудничества!
Задать интересующие вопросы можно заполнив форму ниже или позвонить нам по телефону:
+375 (29) 186-45-03
Обещаем, Вы не пожалеете!
бурение под скважину
(Donaldkbo, 18. 6. 2021 4:58)
Добрый день господа
Обустройство скважины с кессоном из бетонных колец Использование кессона из бетонных колец при обустройстве скважины – правильный выбор в пользу долгой службы Вашей скважины – порядка 70-100 лет. Бетонная конструкция самая прочная и устойчивая из всех конструкций, использующихся при защите и обустройстве скважин. Такие кессоны под своей тяжестью не сдвинуться даже под большим напором воды. Отменная защита Вашей скважине гарантирована.
Монтаж кессона из бетонных колец и завершение обустройства скважины:
Вокруг обсадной трубы экскаватор выкапывает котлован шириной около 2 м. Данные для глубины берутся из паспорта на скважину. Дно котлована выравнивают.
С помощью крана на дно котлована опускают бетонную плиту с отверстием для обсадной трубы – дно будущего кессона. Использование донной плиты обязательно ввиду риска усадки и вымывания грунта под кессоном.
Далее с помощью крана на бетонной плите размещают от 2 до 4 бетонных колец. Стандартная высота кольца составляет 90 см.
Далее рабочий с помощью лестницы спускается вниз, заделывает стыки бетонных колец цементным раствором.
Отверстие вокруг обсадной трубы засыпается плотно мелким щебнем либо цементно-песчаной смесью.
В первом бетонном кольце проделывают отверстия для вывода труб. Выкапывают траншею от кессона в дом, для прокладки водопровода.
Прокладывают водопровод. Выводят систему полива участка.
Устанавливают в кессоне гидроаккумулятор, фильтр, системы автоматики.
Поверх бетонных колец опускают верхнюю плиту. Отверстие для обслуживания обустроенной скважины закрывается полимерной крышкой люка.
Стыки заделывают цементным раствором.
Щели вокруг кессона засыпаются выкопанным ранее песком.Монтаж кессона и обустройство скважины закончено
Услуга скидки Замочи сайт мошенника только сегодня
(PetrWlasow, 18. 6. 2021 2:12)
Доброе утро!
Можем предложить лучшие прогоны "киллеры" для сайтов вашего конкурента. Стоимость: от 2 тыс рублей.
- Гарантированный эффект. Онлайн-сайты конкурентов "упадут".
- Максимальное количество отрицательных фитбеков.
- Наша специальная база - выжимка самых "убийственных" площадок из 10 млн. веб-сайтов (спамных, порно, вирусных и тому подобных). Действует бесперебойно.
- Прогон делаем сразу с четырех серверов.
- Непрерывная отправка активационных ссылок на электронный ящик.
- Растянем сколько угодно по времени.
- Прогоняем с запрещёнными ключами.
- На условиях заказа 2 сайтов - выгодные скидки клиенту.
Цена 6000py.
Полная отчётность.
Оплата: Qiwi, Яндекс.Деньги, Bitcoin, Visa, MasterCard...
Телегрм: @exrumer
Skype: xrumer.pro
WhatsApp: +7(977)536-08-36
электронка: support@xrumer.cc
Только эти!
А тАкож Работаем со Студиями!
Найдём покупателей ваших конкурентов
(Irvinteamb, 17. 6. 2021 13:32)
Добрый день, коллега!
Хотите узнать Всех контрагентов Ваших конкурентов?!
Мы вам в этом поможем. Напишите нам по контактам ниже и получите информацию о том Кто, Что, Когда и по какой Цене покупал или продавал конкурирующей компании.
Тем самым вы открываете для себя уникальную возможность сделать более выгодное предложение своим будущим контрагентам или получить лучшего Поставщика.
Наглядный пример отправим по запросу.
На эту почту отвечать не нужно.
Пишите по контактам ниже:
Email: konsaltplus24@gmail.com
Telegram: @Consalting24
P.S.: Увеличьте свои продажи за счёт информации о контрагентах ваших конкурентов!
Публикация в журнале – сколько и зачем.
(Davidamouh, 16. 6. 2021 13:32)
Журнал «БИЗНЕС-ЛЕДИ life» приветствует Вас и приглашает к участию в имиджевых проектах издания.
Размещение — НАВСЕГДА + индексация, ТОП Яндекса и Гугла.
Стоимость участия:
«Экспресс-онлайн»: интервью + визитка на сайте + соцсети журнала — 8 тыс. Только текстовая визитка + соцсети журнала — 5 тыс. Видеовизитка + соцсети журнала — 3 тыс.;
«Печатный+»: публикация в печати, на сайте и в соцсетях журнала — от 9 тыс., с интервью — 18 тыс., с обложкой журнала — от 40 тыс.;
«Соцсети» (ИГ, ФБ, ТВ, ВК) — 4,5 тыс.;
«Прямой эфир в ИГ» + сайт и соцсети журнала, включая «Ютуб» — 7 тыс.
Что дает публикация:
Возможность запечатлеть свой успех на страницах истории деловых женщин;
Благодаря быстрой и эффективной индексации в Сети любой человек найдет достоверную информацию о Вас в авторитетном СМИ;
Обращает на себя внимание, значительно увеличивая доверие потенциальных клиентов.
Тел. редакции: +7 (495) 505-26-63. Сайт: https://businesslady-life.ru.
Почта для связи: info@businesslady-life.ru.
10062 https://sexlaguna-m.ru/ 10210
(PhilipKek, 11. 6. 2021 10:29)10092 https://sexlaguna-m.ru/ 10213
Доставка суши в Одессе
(Williamdub, 10. 6. 2021 13:12)
Доставка суши в Одессе
Рассмотрим полезные свойства маринованного имбиря, и как его готовят
При приготовлении полезные свойства маринованного имбиря не теряют своей ценности. В нем содержатся такие витамины, как натрий, цинк, железо, фосфор, кальций, витамины группы В и аминокислоты. Многие диетологи считают, что имбирь способствует сжиганию лишних жиров.
Основные полезные свойства маринованного имбиря способствуют
укреплению иммунитета,
улучшают пищеварение,
применяются для профилактики простудных и вирусных заболеваний,
усиливают аппетит,
улучшают настроение
снимают нервное напряжение.
В прохладное время года чай с корнем имбиря помогает укрепить иммунитет и поддерживает организм в тонусе. Но первое место он занимает, конечно, в кулинарии. При приготовлении блюд с сырой рыбой имбирь защищает организм от вредных бактерий, которые в ней находятся. Помимо этого придает блюду пикантный вкус и неповторимый аромат. Без него суши и роллы будут казаться пресными. Так что имбирь является обязательным дополнением к ним. Эфирные масла, которые в нем содержатся, улучшают аппетит и помогают пищеварению.
Его рекомендуется применять при мариновании сырой рыбы и морепродуктов. Многие диетологи включают имбирь в составление диет. Он не только низкокалориен, но и к тому же активно расщепляет жиры и помогает бороться с лишним весом. Но помимо полезных свойств имбирь имеет и противопоказания. Его нельзя употреблять при язве желудка, гастрите, а также во время беременности и кормления грудью.
суши Одесса
https://newsvo.ru/poleznye-svojstva-marinovannogo-imbirja.dhtm
пленка 3м для авто
(Antoniorfj, 5. 6. 2021 23:18)
Добрый день товарищи!
Предлагаем Вашему вниманию высококачественные профессиональные плёнки. Наша организация"ООО Защитные плёнки" работает 15 лет на рынке этой продукции в Беларуси. Технология нашей работы позволяет превратить обыкновенное стекло в прочную конструкцию, которая в зависимости от назначения, сочетает в себе одну или несколько функций пленок. Наши специалисты быстро и качественно установят защитные и ударопрочные пленки в банках, магазинах и других административно-хозяйственных учреждениях. Установка таких пленок является необходимым условием при сдаче вышеперечисленных объектов под защиту Департамента охраны МВД.
Более подробная информация размещена https://drive.google.com/file/d/1hceZWkDFW4mFU9sDZ64bQAi3ss41Fo5g/view?usp=sharing
С уважением,коллектив "ООО Защитные плёнки".
Внимание бонусы Устранение сайтов конкурента только сегодня
(VladimirWlasof, 3. 6. 2021 18:12)
Рады приветствовать вас!
Выполняем лучшие "смертоносные" прогоны для интернет-сайтов ваших конкурентов. Стоимость: всего от 2 тыс руб.
- 100% эффект. Онлайн-сайты ваших конкурентов "умрут".
- Наибольшее число негативных фитбеков.
- Наша специфическая база - выжимка максимально сильных площадок из 10 млн. ресурсов (спамных, порно, вирусных и тому подобных). Это работает бесперебойно.
- Прогон делаем одновременно с 4 серверов.
- Непрекращающаяся отправка активационных ссылок на email.
- Растянем сколько угодно по времени.
- Прогон с запретными ключами.
- При 2-х прогонах - выгодные бонусы.
Стоимость $80
Полная отчётность.
Оплата: Киви, Yandex.Money, Bitcoin, Visa, MasterCard...
Телега: @exrumer
Skype: xrumer.pro
WhatsApp: +7(977)536-08-36
email: support@xrumer.cc
Только эти!
А тАкож Работаем со Студиями!
cialis in canada afhsdbcunlarveomlos
(Knoriloh, 30. 5. 2021 21:33)cialis online overnight shipping https://rcialisgl.com/ - cialis price increase how often can i take cialis 20mg
cialis, levetra, viagra for less afhsdbcunlarveesmec
(Knoriloh, 29. 5. 2021 15:43)generic cialis testimonials https://rcialisgl.com/ - where to buy liquid cialis where to get free samples of cialis
sbbolthdargusBtjhoushz
(BrictHtf, 29. 5. 2021 8:43)cheapest cialis tadalafil 20 mg https://cialishav.com/ - \'generic cialis\' tadalafil citrate
geeahdargusBtjhousht
(bignSwa, 29. 5. 2021 7:17)is cialis from india safe ? https://ckacialis.com/ - cialis sell best generic cialis
gsaxzvofbldargusBtjhoushu
(BrictAni, 28. 5. 2021 22:18)tijuana pharmacy online https://pharmacyken.com/ - buy pharmacy online online pharmacy college
buy cialis with no persciption afhsdbcunlarvegwipf
(Knoriloh, 28. 5. 2021 21:16)cialis paypal pay with https://rcialisgl.com/ - does anthem cover cialis cialis soft online
geeahdargusBtjhoushl
(bignSwa, 28. 5. 2021 15:57)generic cialis online purchase https://ckacialis.com/ - canada cialis with dapoxetine cialis great price
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87
lolita girl fuck
(Jammesobera, 1. 7. 2021 13:10)