Suzuki SV 650 S
Suzuki SV 650 S
Sedím v práci, kolem mě teče kořalka proudem a já si říkám, že už mám vlastně Mazlika dvě sezóny. Najednou mě přepadá chuť, jen tak napsat něco o tomto stroji. Trochu ho pochválit, trochu popřemýšlet, čím si mě získal, že i po dvou sezonách nemám potřebu měnit. Pokud máte náladu, pohodlně se posaďte, otevřete láhev dobrého vína a počtěte si pár řádků, se kterými můžete, i nemusíte souhlasit, případně se doufám alespoň trochu pobavíte.
Jak to všechno začalo?
Ano moje oblíbená první kapitola pohádky na dobrou noc. No, úplně jednoduše. Přišel čas, kdy jsem si řekl, že si pořídím motku né podle toho, který z kamarádů zrovna levně prodává, ani podle výhodné koupě z internetu, nýbrž podle toho, co budu chtít já. Co mě bude bavit. Po rodinné poradě, přepočítání financí potřebných na nákup kýženého stroje, jsem byl v pasti. Chybí mi na moji vysněnou Busu, ale na druhou v pořadí, GSXR 1000, už finance jsou. Dokonce oproti původně plánovanému modelu K1 jsou finance na K3. Ve chvíli, kdy jsem si uvědomil, že si můžu pořídit jednu z nejlepších silničních motorek na světě jsem se celkem zalek. Poté jsem si položil otázku, zdali opravdu chci máňu, která umí na jedničku překročit povolenou rychlost na dálnici a má omezenu maximálku na 299 km/h? Sakra, už jsem toho rozbil dost a opětovnou návštěvu nemocnice bych nejraději odsunul na neurčito. Ano, přiznávám, že jsem dostal strach. Můžete mě kamenovat, pranýřovat, myslet si cokoli, ale ve chvíli, kdy jsem na ni měl, jsem už ji vlastně nechtěl. No jo, to je sice hezký, ale co teďkom? V této cenové relaci je trh dostatečně zásoben strojkama všeho možného určení a ražení. Ne že bych se v motorkách nějak moc vyznal, moje kariéra na pionýru není dlouhá (i když soused mě nechal sednout na simsona a přes okno obhlídnout třipade Jawku), měl jsem dle recenzí a názorů majitelů vytypováno, co by se mohlo líbit. Nebudu se rozepisovat které všechny jsem vyzkoušel (no vyzkoušel jsem všechny co jsem chtěl) a proč jsem od nich nakonec upustil. Zaměřím se pouze na Mazlika.
Moje poprvé na SV bylo paradoxně na litru. V bazaru se nepodařilo 650 nastartovat, tak mi přistavili litra. No co už, je nachystaný a zahřátý, tak dem do něj. Po všem, co jsem slyšel, se chystám na brutální, dětipožírájící stroj. Klapnu za jedna a vyjíždím od bazaru na hlavní cestu. Dám přednost nějaké plechovce rozjíždím se a ….. no zatáhl jsem statečně, plechovka co jsem pouštěl se rozmázla a zmizela za mnou. Při tom všem se ještě zvedlo přední kolo do luftu. Sem se málem po…l. Todle je vážně zábavný. Rychle řadím za dva a opět tahám. Přední kolo má stále tendenci se odlepit. Sádra, řadím za tři a jelikož ke kulaťáku zbývá nějaký ten metr, tahám opět. Kolo se už nezvedá, pouze cítím jak se odlehčuje. Kulaťák, brzdy a do prava. Jo brzdy. Brzdí to. Jako modrý čtyřpístky to teda nejsou, ale vzhledem k určení stroje si myslim, že to není nejhorší. Při běžné jízdě tu věc ani nepotřebujete. Stačí v předstihu zavřít heft a zjišťujete, že do té křižovatky budete muset ještě přidat, jinak tam ani nedojedete. Jo, safra tahá to za pařáty jako čert. Není to jak sport, který zahučí potáhne a s otáčkama a rychlostí furt zrychluje a tahá snad víc a více. Todle je jiný. Tady člověk trhne heftem, udělá to duc duc a je to tam. Jasně, na dálnici to asi nebude nejrychlejší, ale chci strojek co mě bude bavit a né co bude na dálnici lítat intergalaktickou rychlostí. Na okreskách je to super. A ten zvouček. Dva laděný Vipery jsou dost hlasitý, aby si vás ostatní všimli, ale není to tak drastické, aby vám z toho dunělo v uších ještě půl hodiny po jízdě. Pětka, na tachu šedesát, proplouvám okrajovou částí Olomouce. Zvuk se mi mooooc líbí. Reakce na plyn taky. Dojíždím dva cyklisty. Současně se blíží konec obce. Vymáčknu spojku a vrknu plynem. Cyklisti skáčou přes svodidla. Jo, je to zábavný, dokonce moc. Ve městě pohoda, ale hlavně okresky, to je ta správná trať pro tendle druh motorky. Sedím na SV 1000 S teprve půl hodiny a zjišťuji, že sem se regulérně zabouch. Syrovost tohodle rumpálu mě dostala a já ji chci. No jo, ale co provozní náklady? Hrůzostrašné skazky o spotřebě gum, řetězovek a benzínu mě vrací na zem. Bohužel, zrovna s mojí lepší polovičkou měníme oba zaměstnavatele a tak je riziko vyšších provozních nákladů nezanedbatelné. Počkám a zkusím 650. Pokud bude alespoň s půlky tak zábavné jako litr, není co řešit. Vracím se do bazaru a culím se jak malý Jarda. To je ten správný faktor, který musí z motorky sálat. Po sundání přilby se kouknu do zrcadla a vidím rozesmátej ksicht. Tak todle jsem hledal.
Jak dál? Problém jak sfiňa. Na Moravě není nikde Sv 650 na vyzkoušení. Čekám den, dva, tři, začínám být nervózní. Konečně. Opět v Olmiku v bazaru. Pán si mě nedůvěřivě prohlíží. Potvrzuji mu, že jsem ten, co si nechal vytáhnout půlku motorek ven, na všech se projel a pak nic nekoupil. No, co se dá dělat. Vytahuje luxusní SV a pro mne se opakuje poslední zážitek. Ne, přední kolo se nezvedá k nebesům. Ale potah je to slušný. Nad čtyři tisíce už jede moc pěkně a nad šest začíná opravdu utíkat. Nooo, pomalý to není. Taky elasticita je slušná. Můj test (šestka, padesát a přidat) absolvuje bez ztráty kytičky. Samozřejmě v reálu, při běžném používání, si člověk kopne dva kvaltíky dolů, aby byla větší prča. Zvouček je opět libovej, oproti litru ale není tak úplně nasranej. Takže jo, charakter to má jak litr, akorát není tak divokej a provozní náklady budou asi nižší, takže jo, dem do toho. Podotýkám, že jsem nekoupil hned strojek který popisuju. Byl sice luxusní a nenašel jsem na něm žádný vady, ale byl na mě drahý. Ano, nevešel se do mého rozpočtu. Musíme shánět jinde.
Po měsíci permanentního čučení do internetu a sjíždění tištěné inzerce objevuji jedno Sv kousek pod Práglem. Ne že by na Moravě nebyly, ale byly předražené, nebo ve stavu posledního tažení. Proběhla éé-mailová korespondence, poté telefonická domluva a už vyrážím s coopilotem. Je sice březen a teplota lehce kolem 12-ti stupňů, ovšem touha po stroji je silnější. Opět nebudu popisovat koupi, důležitější je, že Sv bylo ve stavu opravdu luxusním. To že kdysi leželo, není na závadu, jelikož to odnesly pouze trochu plasty a na ty, jak známo motorka nejezdí. Cesta Z5 probíhala po ose, tudíž bylo nutno naplánovat zpáteční trasu. Směr Praha a vrchem přes Hradec bude nejlepší. Bohužel coopilot v Praze trochu zakufroval a už najíždíme na hopsaštráse směr Brno. Protáhnout se městem bylo v pohodě a po vjezdu na highway objevuji první drobný nedostatek Sv. Ano, i přes to že sem prťavej (měřím 174cm), tak v rychlostech kolem 150 km/h začíná velmi statečně foukat. Stačí se však trochu sklonit a je klid a mír. Ideální cestovní rychlost na dálnici je ta povolená. A ještě ideálnější je na dálnici nejezdit. Což jsem pochopil už kolem města, kam se odstěhoval Hliník. Předjíždím coopilota a sjíždím z dálnice. Cesta se sice časově protáhne, ale zase bude zábavnější. Pravda, začátek sezony se sice blíží, ale ještě tu není. Nejsem rozježděnej a navíc začíná být kosa. Sem tam sprchne a cesta domů je fakt dlouhá. Kupodivu zadek, ruce, nohy, vše naprosto v klidu. Za Boskovicemi (kdo zná ví) trochu zrychluju a čekám (a čepuju) u Plumlova. Spotřeba cca 4l/100 km. Poslední úsek berem po dálnici, jelikož se opravdu připozdívá. Po příjezdu domů ještě svezu svou lepší polovičku a pak už jen slintáme nad ladnými tvary celokapotovaného SV 650 S.
Takže tak nějak proběhlo moje počáteční okouzlení V2. A teďkom to vezmem popořadě. Design.
Vzhled líbivě kopírujíci R1 se někomu líbit může a někomu ne. Opět to vezmu z čistě subjektivního pohledu. Jak sem řek, předek alá R1 je moc pěkný a je poplatný době vzniku. Celokapota v originálním provedení sedí na motorce jak zadek na hrnci a lehká linie stroje evokuje pocit, že máte co do činění se sportovní motorkou. Zadní dva pásky LED diodových světel patří mezi nejhezčí zadní světla do dnes (spolu s první RSV). Když na Sv přesednete ze čtyřválu (např. R1, GSXR) zjistíte, jak je úzká a taková jako by malá. Moje první pocity, když jsem jel delší štreku, bylo, sedím na moderní motorce a pode mnou to duní jak stabilák Slávia z filmu Na samotě u lesa. Taková kombinace moderny a rumpálu. To se člověku musí líbit. Teda aby si todle koupil. Zmiňované RSV mi připadlo v oblasti kolen ještě užší, ale na tom sem jen seděl, svézt se, jsem neměl možnost. Vzhled bych tedy hodnotil kladně, vypadá jak sport, což já osobně preferuji a pohodlná je jako klasická cestovně sportovní motka. Tím se dostáváme k posezu. Když sesednete z endura a sednete na Sv, bude vám připadat jako ukrutný sporťák. Když slezete ze sportu, bude vám připadat jako hypercesťák. Osobně bych posez přirovnal k CBR 600 F, nebo Thunderace / cat. Nevím jak to snáší vyšší postavy. Moje lepší polovička je ještě o cca 10čísel menší a při jízdě byla spokojená. Pouze hůř dosáhla na zem, což byl důvod pro výběr jiného stroje (viz. F 650 CS). Každopádně při mojí výšce jsou nohy i zadek v pohodě. Pokud bych jezdil delší štreky po dálnici, asi bych pořídil gelové sedlo. Jenže já se dálnicím vyhýbám, proto neřeším. Při dlouhých jízdách občas bolí zápěstí. No skřípou se karpály. Ale je to lepší než bolest zad, kterou pociťuji na motkách se vzpřímeným posezem. Na sedle je dost místa, jak na protáhnutí se ,tak k vysedávání v zatáčkách. A ani potah moc neklouže. Vzadu to jde taky (zvláště když se nasadí kufr), ale raději sedím vepředu. Ještě ke spolujezdci. Manželce chvíli trvalo než si našla ideální jízdní pozice pro různé styly přesunu. Nyní už ví a nemá problém usedět jak 300km, tak svižnější projížďku v zatáčkách.
Tak a teď motor. Technické data si najděte na internetu (www.suzukisv.cz) , tady jde o emoce. Líbí se mi ta traktoroidní síla. Než budu pokračovat, opět upozorňuji všechny, že vím jak tahá litrový supersport, případně chopper, nebo cestovní enduro. Neberte další řádky jako dogma, nechci Sv totiž srovnávat. Jen chci vyjádřit pocity, jaké mám z jízdy. Reakce na plyn mi přijdou takové bezprostřednější než na čtyřválu. Moc fajn je rozsah otáček, ve kterých se dá pohybovat. Je fakt že pod 4 tisíce se mu moc nechce, ale při jemném dávkování plynu se sebere i z otáčkového sklepa. Jemně dávkovat plyn jde díky stříkačce úplně v pohodě a nezaznamenal jsem nějaké prodlevy, díry, či cukání. Naopak na hoře se vytáčí lehce a není problém držet ji do omezovače. Je fakt, že před omezovačem už nemá tu sílu a jde spíše o pocit než nějaké výrazné zrychlení. Na běžné ježdění je ideální pohybovat se mezi čtyřmi až šesti tisíci. Taky brzdná síla motoru je velice efektivně využitelná. Když jsem sjel Grossglockner a zastavil za mýtnicí, přední brzda byla pouze vlažná a to ve dvou lidech. Zadní moc nepoužívám. Stejně skoro nebrzdí a nevím, jestli to není tím, že se prostě nepoužívá. Jediné větší použití je při krizových situacích, nebo když zastavíte v kopci. Jinak přední brzda brzdí vcelku dostatečně. Když chce člověk rychle zastavit, musí vzít za páčku opravdu chlapsky. V tu chvíli se taky zanoří přední šavle více než je zdrávo. Ještě jednou podotýkám, toto člověk zaregistruje opravdu až v případě drobné krize. Na běžné ježdění, byť i svižnější, brzda stačí a věčné omílané měkké přední vidle taky neregistruji. O sportovním nasazení se bavit nebudem, není to sportovní motorka. V nižších rychlostech je ovladatelnost excelentní (na danou kategorii). Jakmile však člověk překoná cca 90km/h, je to horší. Stabilita je sice příkladná, taky do zatáčky se dá složit poměrně rychle, ale přehodit ji ze zatáčky do zatáčky chce sílu. Myslím si, že je to daň za cestovanější podvozek, jelikož váhově je na tom Sv velice dobře. V pomalých, technických pasážích si člověk užije každou zatáčku. Na stupačku jde rychle a sama. Taky podřazování ve vysokých otáčkách, společně s dobržďováním, je zábavné díky poskakování zadního kola. Tohle všechno, okořeněno o zvukovou kulisu způsobí, že se vám nebude chtít z vyjížďky domů. Ještě k těm rychlým, táhlým zatáčkám. Jak nasadíte stopu, tak zatáčku projedete. Ani nerovnosti Sv moc nerozhodí. Sv jede stabilně jak po kolejích a to je právě ten problém. Stabilita je totiž vykoupena pomalejším řízením. Teda v těch vyšších rychlostech. Na to si člověk musí zvyknout. Roli hrají taky zvolené pryže. Při koupi byly nasazeny rozdílné gumy, rozdílné tvrdosti. Celkem jsem se s řízením pral a při puštění řídítek se kolem 70ky projevilo silné kmitání. Po záměně za sadu Michelin Pilot Race zmizelo kmitání, taky se zrychlilo řízení a stabilita zůstala zachována. Vypadalo to, jako by mi někdo vyměnil motorku. Pořád se to ovšem nedá srovnat se sportovními stroji. Na sezonu mám nachystanou sadu Michelin Pilot Road 2, tak jsem zvědavý.
No a na konec oblíbená kapitola jež se zove náklady. Spotřeba benzínu se pohybuje od 3.8l/100km po 6.8l/100km. Průměrně (medián) 4.5l/100km. Nejnižší spotřeby jsem dosáhl při předpisové, defenzivní jízdě bez báglů a spolujezdce. Naopak nejvyšší spotřeba se ukázala při jednom dálničním přesunu ve dvou lidech, včetně plného kufru, textilních brašen a tankruksaku, rychlostí kolem 150km/h. Dlouhodobý průměr je ty 4.5l/100km. Řetězovka je po deseti tisících stále bez známek opotřebení a brzdové desky taktéž. Podotýkám, že nejezdím žádnou pilu, i když svižnému svezení se většinou nebráním. Pilot Racery vydržely (k mému velkému údivu) cca 7tis. Km. Vydržely by tak o tisíc víc, bohužel se ženil kamarád a při zadýmování něco vzorku ubylo. Ještě se přiznám k drobnému zvěrstvu. Gumy jsem sjel na plátno, což obvykle nedělám, tudíž těch 7tis. berte s rezervou tak 500km.
Závěrem. Jelikož jsou lidi, co neradi čtou, přikládám závěrečné hodnocení, kteréžto je vlastně shrnutím výše řečeného. SV 650 S je univerzální motocykl, který má velice zábavný motor. Ten kdo tvrdí, že japonská rejže nemá charakter, ať se přede mne postaví a specifikuje slovo charakter. Každá motorka má charakter a záleží na každém jednotlivém člověku, co mu vyhovuje. Kdo má rád hodné, potažmo dokonalé motorky, musí hledat jinde. Netvrdím že Sv je zlá, nebo nedokonalá, je to prostě motorka, jako každá jiná. Jenom má jiné vychování než většina čtyřválcové produkce. Je taková syrová a při jízdě má člověk pocit, že to pod ním žije. O vzhledu ať si udělá obrázek každý svůj. Pro mě je krásná a ani v dnešní době kulatohranatých futuristických dýzájnů se za ni nemusíte stydět. Dá se na ní cestovat a taky blbnout. Navíc vás nesežere i s peněženkou a to se v dnešní době také počítá. No a perlička na závěr, kdo by chtěl novou, nemusí házet flintu do žita. Model SV 650 S K13 se dá stále koupit, akorát by jste pro ni museli do Kanady.
Bacil
Komentáře
Přehled komentářů
cialis no rx https://asciled.com/ order cialis no prescription
walmart online pharmacy dgsbvfdunlarvelgjaj
(LhdvKnori, 23. 4. 2021 6:07)cialis with dapoxetine (generic) https://asciled.com/ - cialis canada purchase purchase original cialis
tadalafil expiration date olgsasbnvoegfdargusBtjhoushq
(GvdbBoile, 23. 4. 2021 5:32)tadalafil lozenge https://boxtadafil.com/ tadalafil indications
holland seed bank
(StevenRap, 15. 4. 2021 1:10)There are many commercial supplements that claim to fatten up buds and improve flavor, but most of these work by adding simple sugar. https://howtostorecannabis.com/is-hemp-seed-weed/ Required Cookies & Technologies. However, if you take your plant outdoors to flower when the sun begins to set earlier , your plants will begin flowering normally and should be ready around the same time they would be ready if you had planted them outside from the beginning. The obvious difference is that these plants will be much larger and have a much higher yield ; by using this method you can get plants that are over 4m tall. https://howtostorecannabis.com/female-cannabis-seeds/ Crevier Mini 1455 Auto Mall Drive Santa Ana, California 92705 (714) 560-9525. Lynnette Dew said: The Bruce Banner strain is technically classified as a cannabis hybrid strain, so it only seems fair that its effects on the body and mind would be almost equally split up, with elements of both cannabis types peaking through at different moments. https://howtostorecannabis.com/germinating-cannabis-seeds-in-rockwool/
Яндекс поисковая сеть
(HelenDib, 14. 4. 2021 1:37)https://yandex.ru/?77 Яндекс поисковая сеть
medical marihuana seeds
(Gregorygem, 13. 4. 2021 8:11)Pure Brand Communications Employees. https://howtostorecannabis.com/hemp-seeds-hulled-or-unhulled/ Support a sense of calm for focus* 4474 Mike Padgett Hwy Augusta, GA - 30906 See On Map. https://howtostorecannabis.com/us-seed-companies/ Orders become property of the jail if not picked up in 24 hours. Written by: Tanya Davies. Mango Kush’s flowering time is approximately 9 weeks. Novice growers are often surprised by the initial slow growth of this strain and begin to wonder what they are doing wrong. The answer is вЂnothing’! Don’t make the mistake of loading up on nutrients in the hope that the plant will suddenly spring into life. https://howtostorecannabis.com/cannabis-seed-sprout/
качество воды из скважины
(Andreasswb, 9. 4. 2021 16:46)
Здравствуйте друзья!Предлагаем Вашему вниманию интересный сайт для заказа бурения скважин на воду. https://drive.google.com/file/d/1Y0zYtrRCia9jfU-BH3WPIbhph6HvwDRl/view?usp=sharing Бурение скважин в Минске – полный комплекс качественных и разумных по цене услуг. Заказывайте скважину для воды в АКВАБУРсервис – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам! Итак, вам нужна собственная скважина и вы решаете самостоятельно обеспечивать себя чистой водой — на своем загородном участке или на промышленном объекте в Минской области. Поздравляем с первым шагом. Но до того как мы приступим к бурению вашей скважины, вам предстоит сделать еще один выбор — решить, какая скважина у вас будет. Выбрать предстоит из двух вариантов: шнековая (до 35-40м) или артезианская (от 40м). Артезианская скважина бурится роторным способом. Этот способ бурения дороже уже по той причине, что сама скважина глубже. Цены на прохождение одного погонного метра при бурении артезианской или фильтровой скважины существенно не отличаются, однако за счет глубины конечная цена на роторное бурение выше.
Увидимся!
cardura erectile dysfunction 49580
(JoannieOr, 8. 4. 2021 15:27)https://ingogf.com/ - sildenafil 20 mg cost walmart
eunicesildenafilcitrate.com
(100 mg sildenafil cost, 7. 4. 2021 21:05)sildenafil generic https://eunicesildenafilcitrate.com/ sildenafil 5 mg tablet
elitadalafill
(tadalafil daily use, 4. 4. 2021 20:15)generic tadalafil united states https://elitadalafill.com/ tadalafil max dose
logatomtrade отзывы_solarcoin_ru_гугл
(JackieFreer, 30. 3. 2021 19:44)logatomtrade отзывы https://solarcoin.ru/news/logatomtrade-otzyvy-mozhno-doveryat-brokeru/
sildenafil vs cialis hvgeahdargusBtjhoushk
(Brfgbign, 30. 3. 2021 18:55)https://ljcialishe.com/ - cialis black https://cialisvja.com/ - how to use cialis https://viagraonlinejc.com/ - viagra or cialis https://viagratx.com/ - best generic viagra https://buycialisxz.com/ - cialis online
what does cbd smell like
(Waynetag, 30. 3. 2021 9:05)
To date, there are no independent clinical studies that prove if TruVision’s formulas are a safe and effective weight-loss supplement. However, many of the individual ingredients in TruFIX and TruControl are tested.
Cannabis growers often start their seedlings in small cups. Later on, when the plants have reached an adequate size, they will “pot-up” to larger containers.
If you are concerned as a new user or a person who has recently had problems using illegal drugs or medicines, it is advised that you contact a healthcare provider if it could get you into any trouble or problems. It can lead to mood swings, changes in vision, nausea and confusion. This could lead to life threatening behaviour if a danger signal is ignored. Cocaine addiction, nicotine dependence etc).
https://easyavkacbd.com/cbd-in-michigan/
https://easyavkacbd.com/cbd-oil-cleveland-ohio/
https://easyavkacbd.com/making-cbd-vape-juice/
Elephant Stomper from Hazeman Seeds is available only as regular seeds. Feminized seeds are not available at the moment. In 1 seedbanks, we found 7 offers between EUR 73.36 for 12 regular seeds and EUR 500.69 for 84 regular seeds. If you are looking to buy Elephant Stomper Cannabis Seeds from Hazeman Seeds somewhere - have a look to our Elephant Stomper Price Comparison page with all current offers from all the connected seedbanks and shops - or visit one of the following tested, trustworthy and recommended seed-shops directly to check out their current Elephant Stomper offers: Herbies Head Shop. Videos.
buying cheap cialis online olgsanvoegfdargusBtjhoushf
(GrvBoile, 30. 3. 2021 5:15)https://kloviagrli.com/ - viagra and diabetes https://vigedon.com/ - buy viagra connect https://llecialisjaw.com/ - do you need a prescription for cialis in canada https://jwcialislrt.com/ - cialis women https://jecialisbn.com/ - how quickly does cialis work
how much does cialis cost hvgeahdargusBtjhoushm
(Brfgbign, 29. 3. 2021 22:37)https://ljcialishe.com/ - stendra vs cialis https://cialisvja.com/ - cialis half life https://viagraonlinejc.com/ - military viagra spending https://viagratx.com/ - buying viagra online without prescription https://buycialisxz.com/ - purchase cialis on line
grizzly glue strain
(JamesVer, 29. 3. 2021 12:34)
It’s the most simple thing to do in the world, this cranberry juice drug test method. All you have to do is drink a large amount of cranberry juice over a few hours.
Gorilla Glue #4 was accidently created by Joesy Whales when some Chem Sis plants he was growing hermied and pollinated his Sour Dubb. Tired of seeded gardens, Joesy tossed out the strain. But his buddy, Mardogg, still had some seeds. Mardogg popped the beans years later and ended up with 4 pheno's of the GG, deciding #4 was worth keeping.
Germinating marijuana seeds is something every grower will find necessary to do, whether it is their first indoor or outdoor crop or a veteran grower. There are several different methods of germinating cannabis that growers can use, like moist paper towels.
https://easyavkaseeds.com/mac-1-weed-strain/
https://easyavkaseeds.com/cannabis-sativa-seed-oil-drug-test/
https://easyavkaseeds.com/strain-in-french/
Northern Lights feminized seeds. By Herka Derka on March 13, 2019.
Укладываем ламинат своими руками без опыта
(Hazelmow, 28. 3. 2021 22:51)
Укладываем ламинат своими руками без опыта
https://yandex.ru/efir?stream_id=vlh8pO2RM9WI&f=1
<b>ПОДГОТОВИТЬ НЕОБХОДИМЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ</b>
ножовка, лобзик или циркулярная пила
торцовочная пила
строительный нож
молоток
деревянная колодка (для подшивки ламелей)
клейкая лента (для крепления подложек)
сантиметровая лента
корневой
уровень линейки или духа
карандаш
клинья (для создания зазора между ламинированным полом и стеной)
зажим или скрепка (для фиксации последнего ряда)
пылесос
Для того, чтобы в помещении, в котором будет уложен ламинат, было достаточно места, пакеты с материалом должны быть размещены в другом месте. Обычно это соседняя комната или прихожая. Подготовьте это место. Оно должно быть близко к вам, чтобы ламели были под рукой и вам не приходилось далеко ходить. Упаковки должны быть размещены так, чтобы вы могли пройти. Вы также можете положить их на ненужную подложку.
В процессе укладки ламинированных полов неизбежно появятся непригодные для использования отходы. Они пропадут впустую. Поэтому при расчете необходимого объема материала добавьте сверху еще 5-10%. Если вы не сделаете это сразу, то можете оказаться в затруднительном положении, когда ранее купленного ламината не будет в магазине.
https://yandex.ru/efir/?stream_active=blogger&stream_publisher=ugc_channel_7148801988201534374
Форма ламината меняется в зависимости от климатических условий, в которых он находится. Когда вы покупаете его, вы получаете материал, который долгое время находился на складе и температура и влажность которого вряд ли будут идентичны температуре и влажности в вашем доме. Если вы начнете установку сразу же, ламинат приспособится к новым условиям и изменит свои размеры после установки. Пол начнет буксовать или трескаться.
Чтобы не тратить время и деньги, дайте материалу немного акклиматизироваться - оставьте ламинат в помещении, для которого он предназначен, на 2-3 дня. Пусть он адаптируется к новым условиям.
Ламинированный пол чрезвычайно чувствителен к неровностям подложки. Пол должен быть ОЧЕНЬ плоским - допускается наличие ям или неровностей не более 2 мм. В противном случае ламинатный пол будет скрипеть, провисать, существует большой риск повреждения замковой системы и расхождения ламелей. И не надейтесь, что подложка сможет сгладить несовершенную подложку. Это не поможет!
Проверяйте плоскостность подложки не глазом, а прямым или ровным выравниванием штукатурщика. Все неровности, высота или глубина которых превышает 2 мм, должны быть удалены. Ямы заполняются раствором, измельчаются неровности.
cialis reviews photos hvgeahdargusBtjhousho
(Brfgbign, 27. 3. 2021 17:31)https://ljcialishe.com/ - free cialis samples https://cialisvja.com/ - cialis precio https://viagraonlinejc.com/ - how much viagra to take https://viagratx.com/ - otc viagra walmart https://buycialisxz.com/ - cvs cialis over the counter
растонировка
(Antonioaum, 27. 3. 2021 12:54)
Привет друзья!
Предлагаем Вашему вниманию высококачественные профессиональные плёнки. Наша организация"ООО Защитные плёнки" работает 15 лет на рынке этой продукции в Беларуси. С древних лет известно выражение, «наш дом – наша крепость», и в наши дни разработано множества вариантов защиты имущества. Защитная плёнка для окон внесёт свой вклад в обеспечение вашей безопасности. Самоклеющаяся пленка для стекла особенно востребована тем людям, чьи квартиры находятся на первых этажах, а также она подходит стеклянным витрин и перегородкам. Впервые такое изобретение появилось в США, в 60-х годах. С каждым годом противоударные покрытия становятся крепче, надёжнее и красивее. На них начали наносить рисунки, напылять различные компоненты – теперь они не только придают безосколочность окну, но и делают их красивыми и оригинальными.
Более подробная информация размещена https://drive.google.com/file/d/1hceZWkDFW4mFU9sDZ64bQAi3ss41Fo5g/view?usp=sharing
С уважением,коллектив "ООО Защитные плёнки".
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87
stop and shop pharmacy hours dgsbvfdunlarveegyiy
(LhdvKnori, 23. 4. 2021 7:39)